reklama

Blížia sa voľby a my sa zase budeme chovať neúctivo.

Keď s Vami nesúhlasím, to neznamená že sa k Vám musím chovať arogantne. Keď so mnou nesúhlasíte, nemusíte byť môj nepriateľ!Veľmi pekne to povedal p. Churchil. "Pane nesúhlasím s Vaším názorom, ale budem sa byť dokrvi, aby ste ho mohli vysloviť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Ako je to dobrým zvykom, na diskusiách viac a čiastočne na blogoch sa pustíme do seba. Skúsme sa chovať ako ľudia. Ten čo so mnou nesúhlasí nieje predsa červená sviňa či modrý k*k*t. Dokážme rozdávať múdre rady ale aj prijímať tie čo nám nesedia. So mnou nesúhlasiaci bloger, ma môže obohatiť o množstvo myšlienok o ktoré by som ináč bol chudobnejší.

 Najmä v diskusiách sa to niekedy hemží anatomicko - zoologickými výrazmi, že to pôsobí dojmom slabej slovnej zásoby. Silné slová, nedávajú našim článkom väčšiu presvedčovaciu alebo dokladovú schopnosť. Nadávka nieje presvedčovací prostriedok. Úctivosť je prejavom sily, neúctiví ľudia sú obyčajne slabí alebo zakomplexovaní.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Mal som kolegu, pre náš článok ho budeme volať Lajči. Celý život ľuďom vykal. Už ako dôchodca pracoval ďalej ako brigádnik. Raz pri rozhovore som sa ho opýtal, prečo si ani s najbližšími kolegami nikdy netyká. Povedal mi, Feri pozrite sa , ono sa to má tak. Skúste mi povedať vy Lajči ste k*k*t, ono to akosi nejde, ale skúste mi povedať Lajči si k*k*t.

 Od vtedy som toho názoru, že tykanie najme vo výrazne rôznovekej spoločnosti vedie k neúctiviosti až vulgarizmom.

František Gerlašinský

František Gerlašinský

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

veriaci lesník, ženatý otec troch dospelých detí, Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu